Jan 20, 2011

New New

Susah betul kan nak create email baru? Aku cuba try gunakan Yahoo, sebab nanti bolehlah berym-ym dengan yang tersayang gunakan fake id ni, tapi id Stalker00 dah kena curi. So, nak tak nak aku kena lah gunakan lain kan. And for the last, Gmail menjadi pujaan hati.

Ku sangkakan nak create akaun Gmail senang lah kan, tapi susah gila ouh. Tak pasal-pasal no tel aku jadi mangsa semata-mata nak verified email yang baru aku buat. Seingat aku dulu, waktu aku create akaun Gmail tak adalah nak sampai no tel. Haihhh


Sumber dari google
And now, this is my new blog. Secara jujur, aku gunakan fake identity. Yelah, dulu aku komen kat blog orang dengan gunakan nama Stalker00 dan website : www.google.com. Tapi aku rasa baik aku buat blog baru, dengan nama yang sama.

Aku ada blog lain, real identity tapi aku rasa baik aku tak tunjukkan diri aku. Bukan apa, aku ni dah la pemalu. Tapi aku pelik, bila aku cakap aku pemalu, ramai yang tak percaya. Seperti mahu diberi kaki sahaja, aku redha. Yelah, siapa yang nak percaya aku kan. Buat blog pon guna fake identity. Demn!

Oh, nie entry pertama. Salam ukhwah semua :)

No comments: